oncontextmenu="return false"

trötter

Hejhoppgummisnopp,
Jag orkade verkligen ingenting när jag kom hem igår. Hjälpte mamma med maten och sen blev det fredagsmys framför tv, eller ja jag lyckades somna halv 9.
Somnade halv 9, sen vid 11 väckte mamma mig och jag gick upp kastade mig i sängen och somnade med kläder och allt på. Vid 12 nånting vaknade jag av ett sms och gick upp, borstade tänderna och tog bort sminket och sen kastade jag mig i sängen igen. Vaknade vid 10 av att telefonen ringde och då hade jag soit 13,5 timmar så va lika bra att gå upp.
Fattar inte hur jag kan sova så mycket? Sov ungeär 2 timmar på bussen också, helt stört.

Men nu är jag iallafall pigg, hade tänkt åka ut till hästarna men det är 20 minusgrader ute så hoppar nog över det tror jag, får helt enkelt se hur dagen slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0