oncontextmenu="return false"

Underbart!

De finns inget som är mer underbart än att få sova i min underbara säng!
Fast fattar inte riktigt vad som hände imorse alltså, vaknade vid 7 av att jag hade så sjukt ont i hela vänster sida. Jag gick upp och kissade sen gick jag och la mig igen. De gjorde så sjukt ont men ändå inte, alltså vet inte om jag har drömt att de gjorde ont och sen trodde att de gjorde ont eller om de gjorde ont, helt förvirrad.

Vaknade runt halv 12 av att hunden sprang runt och pep så gick upp och satt mig i köket och klappa lite på vovvarna.
När mamma kom hem gick jag ut med myran på baksidan och skottade så att hon och irma kan gå ut, stackarna drunknar i snön!

Nu ska jag försöka få in myran som springer runt där ute och är jätte lycklig och sen ska jag bege mig till stallet och ta en mysig tur i skogen eller rida ett hårt dressyrpass i paddocken på Miio:) Allt beror på underlaget.


Mitt ljus i mörkret!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0