oncontextmenu="return false"

2010 2:a-delen

Innan betygen var satta var jag också ganska nere, trodde aldrig att jag skulle få ett G i engelska. Hade jag inte fått det hade jag inte kommit in på gymnasiet utan fått gått ett år på IV... Inget jag hade gjort frivilligt.

Men jag lyckades få minst G i alla grundämnen och hade inte ett enda IG så jag var helt nöjd. Lyckades till och med få till ett MVG och var nära MVG i andra ämnen.
Det var en lättnad samtidigt som jag blev otroligt nervös... Jag skulle ju faktiskt börja på Ökna, jag skulle flytta hemifrån, jag velade fram och tillbaka.

Sista tiden i skolan var det super chill!! Bara massa mys och bus med 9a, en rätt bra klass. Vi åkte bla ut och tältade precis innan avslutning och hade avslutningsmiddag, det var bara så mys! Sen slutade vi 9:an och det blev sommarlov!

Jag sommarjobbade på pappas jobb, åkte på semester med husvagnen. Var uppe i stugan och började må jätte bra! Träffade dock inte Therese så mycket som jag hade velat...
Vi hade lite grillfester här och några filmkvällar. Jag var jätte mycket i stallet men började även umgås med kompisar och insåg att det fanns mer än hästar och hästfolk.

Jag kanske inte älskade mig själv men jag kunde leva med den jag var.

Den 17 Augusti 2010 flyttade jagtill ökna!
Jag var så sjukt nervös men samtidigt väldigt nyfiken! Therese sovhär dagen innan och Cassandra kom och kramades. Jag ville verkligen inte åka men när jag väl var där släppte det allra värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0