oncontextmenu="return false"

7 januari 2010

Igår somnade jag i fåtöljen, skön kan dock lova att de inte va fullt så skönt att vakna, haha.
Gick upp halv 7 idag, var så sjukt jobbigt att ta sig upp men de gick. Kletade på lite smink så att jag inte skulle se lika död ut som jag kände mig. Sen tog jag fram frullen och satt mig framför tvn ett tag. Lyckades inte äta frukost så plockade undan det och gick ner efter ridkläderna. Fick bli mina svarta ridbyxor, en underaställs tröja och en väst över det, tur att det inte var så kallt ute! Packade ner stövlarna och slängde på mig reflexjackan, termobyxerna och vinterskorna.

Blev hämtad klockan 8 och vi åkte u till stallet och började borsta pollarna. Träffade även gubben som red Chasmir för första gången idag, träffade honom aldrig när han kom tillbaka men han hade sagt att det hade gått bra!

När vi var klara med hästarna sadlade vi och red över till solberga. Jag Emelie och Michaela red för Evelina.
Är som vanligt inte nöjd med dagens ridning, men jag är ju aldrig nöjd så det är som det ska! Haha, nej men tycker det gick helt okej i början, Miio skötte sig fint. Mot slutet blev hon trött och irriterad och ville inte riktigt som jag ville, hon bockade och gick dit hon ville men efter tio minuter gick hon där jag ville ha henne så jag tycker det är bra. Hon gick även i en underbar form utan att jag behövde stödja henne alls i munnen! Så egentligen borde jag jubla av glädje men jag har svårt att vara helt nöjd... Men är jätte stolt över hästen men tycker att jag hade kunnat gjort bättre ifrån sig... MenMen lite mer träning så sitter de! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0