oncontextmenu="return false"

bara för att jag ska sova....

Såhär bra går de för mig att sova....:)

Ditt namn? - Tove Berglind

Födelseår? - 94

Hur Lång är du? - 174,5cm

Spelar du något instrument?
- haha... nej

Dina första tankar när du vaknar? - Typ varför ligger jag på Clara? Annars typ vah är klockan?

Vart befinner du dig just nu? - I skultuna

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - Vita

Har du några husdjur?-  yes

Är du singel? - jo

Vem är snyggast? - finns många snyggingar! :)

vet mest om dig?
 - Therese och Clara

Vad vill du ha just nu?
 - sovsällskap 

Ditt mål i livet? - borde jag ha nåra mål?

Rädd för? - jag rädd? pfft!

McDonalds eller Burgerking? - inget :)

Sjunger du? - i duschen (a)

Vad har du för skostorlek? 36-37

Vill du gifta dig? - självklart

Kommer du överens med dina föräldrar? - HAHA... nej

Din hårfärg? - Blont mäe brunt underhår :)

Skor du hade på dig idag? - ridstövlar

vad sover du i? - beror på vem jag sover mäe :)

Kläder du har på dig idag? - Mjukisar, linne och en tröja, (i stallet - ridkläder) 

Favoritårstid? - Vår/sommar  

Favoritmat och dryck? - typ sallad och cider? :)

Hur svarar du i telefonen hemma? - hej de är Tove

Hur svarar du i mobilen? - hallå

Sov du ensam inatt? - Ja :( 

Vad gjorde du kl 08 imorse? - Sov

Vad var det senaste någon sa till dig? - Du är sååå blond!  

Druckit idag? - Vatten

Vad är det för väder hos dig just nu? - typ snö/regn

Godaste glassmaken? - choklad såklart!

Drömmer du mardrömmar? - fööör ofta

Nu ska jag hoppa i sängen! :)
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0