oncontextmenu="return false"

bilder på världen finaste!

Hade Madame från 27 november 2007 till 31 december 2009,














Världens finaste Madame!
Hon har faktiskt vart skolhäst på Ökna!
När hon kom hit var hon inte kul... Drog iväg med allt och alla! Stog hon på gången och fick för sig att gå in i boxe gick hon till kedjorna eller grimman gick sönder... Hon hade sönder 3 lädergrimmor på ett halvår.
Kan lova att jag har gråtit x-antal timmar över den här hästen! Fast fick jag chansen att köpa henne idag skulle jag verkligen inte säga nej...

Va verkligen synd att jag va "ung och dum".
Borde ha tränat för tränare redan från början!
Men vi hoppade hinder på 90cm, löshoppade 110cm.
Dressyren behöver vi inte prata om, var överlycklig om jag fick till en rund volt! Men i slutet fick jag henne i form och var superglad...
Markarbete var ett stort skämt! Fast på slutet kunde vi busa i paddocken.

Mer tid och jag hade fått en kanon häst... Men unghästarna lockade mer och min finaste vän försvann!
Tur att hon har kommit till världens bästa ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0