oncontextmenu="return false"

en trött tove som verkligen borde sova

Usch, jag borde ha sovit för länge sen!
Har iallafall kommit hem från Therese, hade tänkt sova där men eftersom pappa är så äckligt lack på mig så skulle jag vara hemma senast 11... Trodde nästan han skulle döda mig, på riktigt. Nej men det är lugnt jag bara ÄLSKAR min pappa... Hoppas ni kände ironin där!

De blev iallafall en jätte mysig kväll med Therese.
Vi eller jag rättare sagt gjorde tacos, (sötungen kan inte laga mat... inte ens tacos!) tittade på fångarna på fortet och supersugen. Fast vi pratade mer än vi kollade på tv, då är de som de ska vara! :) Har saknat nöten så sjukt mycke, har inte träffat henne sen jag vet inte när, sjukt.
Självklart tog ungen fram kameran, suck. Tur att man är van lixom ;) Therese hjärta kameran.


Therese som har fotat :)


Kommentarer
Postat av: therese

asssåååå,inte mitt fel att jag inte kan laga mat...gjorde faktiskt fisk idag. HELT FUCKING ON MY OWN! :)och har helt missat att du uppdaterat bloggen????hallå????trodde den typ va död där ett tag!!!!brabrabrabra att du är igång igen!hihihhi^^^^pusss :) OCH använd skydd! kisssssss på rej (k)

2011-01-19 @ 19:10:04
URL: http://atheresep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0