oncontextmenu="return false"

Hemma i tuna igen!

Skönt, nu ska jag bädda ner mig i soffan med te och alvedon! Mår bara allmänt sjukt, så ska tycka synd om mig själv i soffan ett tag sen bädda ner mig i sängen!

Har hänt rätt mycke den här veckan måste jag säga.
Men nu har Clara äntligen flyttat in! Underbart! Vi har gjort jätte myys! hihi:)
Imorgon ska jag sova och plugga, får inte göra nånting för clara... Hon har tvingat mig hålla mig inne! Fast ska nog kanske ta mig in till stan en sväng, känner för att shoppa en massa! Så vi får se :)


Hitta en otroligt fin bild, haha! bara för att jag älskar photoshop :)


Och så får ni en lite smått finare bild bara för att jag är såå snäll :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker tjej de där!<3

2011-01-22 @ 12:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0