oncontextmenu="return false"

Hur dum kan man bli?

Jag känner mig så sjukt dum just nu, så sjukt dum! Inte okej! Jag har lyckats såra 2 personer på 1 dag... Hur okej är det? Vet att även om de sägs "det är okej" så är det långt ifrån okej. Jag kunde knappt sova inatt, känner mig så sjukt dum.
För det andra så har jag inte uppdaterat på länge... Har inte riktigt haft tid, har vart med massa mys folk hela kvällarna och då är det inte tid för att försöka få internet att funka lixom. Hade datan uppe igår men då ville inte intrernet som jag vill... Haha, Björn försökte logga in på facebook men de funka inte heller, haha. Det funkar sjukt bra i köket och vid tvn men inte i mitt rum... SUCK!

Nu har vi engelska och Annie vill att vi ska gå ut och ta rast så får väl gå ut med en otålig Clara hära.
Pussar så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0