oncontextmenu="return false"

inte alls mysigt att vakna när sängen skakar!

Vaknade av att hela sängen skakade imorse, trött som jag va tar jag upp telefonen och ringer pappa... Trodde verkligen jag skulle dö när jag vaknade! Det enda som hände var att jag hade mobilen på vibration.

Runt kvart över 12 åkte jag ut till hästarna.
Hade ju mina bäbisar och Hammarn idag så började med att rida ut på honom. Tog det lugnt, brukar busa i snön men inte idag, va faktikt riktigt skönt att ta de lite lugnt.
Sen red jag igenom Chasmir, tränade galopp från halt och halt från galopp. Till en början gick det sådär men sen satt det perfekt! Är ju ett tag sen vi tränade sånt. Vi tränade också galoppiruetter, fick till några som var riktigt bra men hon har väldigt lätt för att bryta av förtidigt, men lite mer styrka i galoppen så kommer vi få till det! :)
Sen bestäme jag mig för att bara longera Miio, nånting vi måste träna på! Hihi, bushästen har full respekt när man sitter uppsutten men från marken är hon lite småtjurig och testar. Men när jag hade sprungit dubbelt så mycket som hästen började hon lyssna ;)
Avslutade med att busa lite utan lina, dock missbedömde hon och det blev ett missförstånd som slutade med ont i ryggen för min del menmen, det är smällar man får ta helt enkelt.


världens vackraste tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0