oncontextmenu="return false"

Skrattretande!!

HAHA!
Seriöst, lilla gumman då :)
Avundsjuk bara för att du inte får till de?

Varför skulle jag ljuga? Och varför bryr du dig? Lyssna på dig själv kanske? Haha, du trodde att jag skulle ta åt mig? Visst jag började fundera lite men vafan, du är en lite fjortis som tror att du är nått? Snälla! Haha! Du skrattar åt de jag säger, haha, lyssna på dig själv så skulle en människa som väger 500kg bygga magmuskler på en kvart!

Förstår inte vart du vill komma gullet!
De är knappast jag som behöver göra en skönhetsoperation av oss två :)
Väx upp gumman!
Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: clara

berätta för mig!:O <33333

2011-01-30 @ 00:37:52
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0