oncontextmenu="return false"

Tack till Vilja!

Måste börja med att tacka Vilja som var super snäll och fixade min header! Jag vet att jag är sveriges mest tekniska människa!


Emelie sov här inatt, eller sov och sov... Jag pratade i telefon till 10 över 7 imorse och Emelie dog väl nån gång innan. Skulle egentligen ha åkt ut till hästarna vid 11 men så blev det inte, snöstorm är inte att leka med! Så nu ligger sötan och sover medan jag sitter här och känner mig sådär lagom pigg. Har bara sovit 3,5 timmar inatt.

Igår var vi på stan och shoppade, jag hittade ett par jeans, en bh, ett par trosor och puder. Nice nice, sen blev de mat på spicy och springa runt lite överallt inne i v-ås.
När vi kom hem åkte vi ut till stallet. Jag red barbacka på Miio medan Emelie kämpade på med en sur Chasmir som inte alls ville som Emelie ville, hihi, min söthäst är så sjukt envis ibland...
När vi kom hem kollade vi på göta kanal 2 och sen blev de datan, choklad och hallonsoda... Slutade med två över trötta och sockerpåverkade tunabor. Runt 4 gick vi ut och gick och sen pratade vi i telefon medan jag packade.

Nu ska jag pilla lite på bloggen och vänta på att sötnöten vaknar till liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0