oncontextmenu="return false"

Tiden går fort...

Ja, tiden går så sjukt fort!
Första terminen på gymnasiet - chek! Har gått halva ettan, helt sjukt vad den här tiden har gått fort!

Den 17 Augusti 2010 flyttade jag till Nyköping/Tystberga, nu är det internat som gäller!
Började i världens bästa klass!! NP1C

Jag flyttade in i rum 2 i hus 11, eftersom det bara är jag, Ida och tvåor som bor i vårat hus var vi ensamma första kvällen då tvåor och treor började dagen efter oss.

I början var det jag och Ida som hängde efter varandra vart vi en gick, vi blev jätte tighta, har till och med fått höra att folk trodde att vi var tillsammans eftersom vi höll varandra i handen, kramades hela tiden. Hihi. Men allt slutade med att vi gled ifrån varandra, sjukt tråkigt för vi hade verkligen jätte kul! Det började med att vi bråkade om skitsaker och ja tillslut funkade det inte.
Jag började umgås med Clara och Vilja, lärde känna Vilja i stallet (Jag hade Chasmir i skolans stall ett tag) Vi umgicks med Dennis och efter ett tag blev vi tillsammans.

Eftersom att tiden inte räckte till tog jag hem Chasmir. Vi Hade APU och jag var på ett hunddagis i västerås. Efter två veckors APU blev det höstlov, jag och Therese åkte till dalarna och hade en massa mys!

Tillbaka på skolan blev det massa mys och bus. Dock började nånting gå snett... Det blev bråk mellan mig, Clara och Vilja. Tänker inte ta upp om vad eller så mer än att vi inte fortsatte umgås  lika mycket med Vilja.

Clara flyttade in i mitt rum och ja fram till jul har vi inte vart ifrån varandra mer än några sekunder. Vi har duschat tillsammans, kissat tillsammans, ja vi har gjort allt! Okej... Jag har lämnat henne några gånger för att vara med Dennis men annars så har vi vart tillsammans hela tiden! Nu när det är slut mellan mig och Dennis vet jag inte riktigt vad som händer, Clara ska flytta in breve mig, vi kommer dela hall så nu kommer jag få sova ensam på nätterna... Konstig efter att ha vart minst två stycken så länge....

Nu när skolan börjar igen, den 10, har vi bytt klasser. Jag och Clara ska djurvård så hej DJ1 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tjejen!

Låter som att 2010 blev en stor upplevelse för dig!Hur var det förövrigt 2010?

kramar till dig!

2011-01-05 @ 11:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0