oncontextmenu="return false"

Vimsig tjej

Alltså jag kan verkligen inte göra de jag ska! Skulle städa, de slutade med att jag gick ut och gick en stund, efter de började jag plugga men slutade precis för att jag inte fattar va jag håller på med. Vimsig tjej! Men nu ska jag faktiskt ta tag i de här och ta undan alla kläder och ta fram dammsugarn och bädda rent och fixa! Sen ska jag ta en lång skön dusch och raka benen, skönt! Efter de ska jag tända en massa ljus och läsa en bok, (ska skriva en bokrec så är lika bra att börja i tid och är man småttsjuk så passar de faktiskt rätt bra.)

Måste säga att de va riktigt skönt att gå ut och gå, behövde tänka lite. Finns ingenting bättra än att gå ut och gå när man ska känna efter hur de verkligen känns. Har iallafall kommit fram till att de här känns bra, hur det än blir! Har iallafall kommit över vissa saker och de känns bara så otroligt bra!


BTW jag vill ha sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0