oncontextmenu="return false"

07/07-11

Idag kom Louise och Yvonne från stockholm hit. Dom har dandie och dvärgschnauzer precis som vi och nu har dom skaffat en dandie valp, Prada, som var med hit - grymt söt!
Vi åt lunch och pratade innan jag och louise tog bilen och åkte ut till mina finaste. Louise som bara har ridit ponny fick prova Chasmir, lite skillnad att gå från ponny på 135cm till häst på 172,5cm - men hon fixade det fint och blev jätte sugen på att skaffa stor häst nu när hennes ponny ska tas bort pga ryggen.
Gick jätte bra för oss båda i värmen.
När vi kom hem igen drack vi saft och pratade innan dom rullade hem till stockholm igen.

Nu ska jag följa med mamma ut till sura och träna hund, mysigt!


Dagens outfit mitt i allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0