oncontextmenu="return false"

bloggtorka

Har världens bloggtorka!
Sätter mig ner vid datorn och skriver ihop en mening som är totalt världelös. Suddar ut meningen klickar ner fönstret och gör nånting helt annat.
Ungefär så ser det ut så fort jag ska skriva ihop ett inlägg - värdelöst att ens försöka skriva ihop någonting.
Men nu ska jag försöka få ihop nånting vettigt här!

Sen förra gången har jag och Emelie vart ute på äventyr, haha! Tog hästarna och red en långsväng. Red ner till forsby och över stora vägen, busigt. Skrittade på cykelbanan ner till kyrkan och sen över den bron och hem. Vad såäger man? Jo det var sådår lagom pinsamt när stadsbussen åkte förbi, ungefär halva skultunas befolkning var med...Och lite mer pinsamt när Miio som aldrig kissar när man rider ställer sig och kissar, inte bara två lite utan en hel flod!
Ja vad ska man säga, det tog ett bra tag att ta sig runt den vändan men blev en hel del skratt och knas. Däremot gjorde Chasmir illa sig när Miio gick iväg på egenhand efter ridturen, så jag fick aggera sjuksyster och göra rent det blödande såret ner mot ballarna. Men det var ytligt och ingen fara.

Vi har också planerat inför power meet på fredag, skriver lite mer om det senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0