oncontextmenu="return false"

Dagens shopping, eftersom mitt dumma inter...

foto0324 (MMS)

Dagens shopping, eftersom mitt dumma internet envisas med att inte funka så får mobilen agera. De regnar super mycke idag, skitväder! Så istället för en dag på stranden åkte vi till mora och gick runt och tittade. Kunde ju inte låta bli att köpa ett par skor, haha. Blev värsta super shopping sugen men vi ska ju till kupolen innan vi åker hem så sparar shopping begäret tills dess;) Nu funderar jag på att ta en spring tur och sen ska vi väl spela lite kort, jag ska fortsätta med boken, om jag kunde drömma. Är helt fast! Fast är smått besviken på filmen, är nästan ingenting som stämmer, men det är väl så det brukar vara. Nej nu ska jag ta tag i det här och ge mig ut i regnet, har ingen lust alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0