oncontextmenu="return false"

dags att krypa ner i sängen!

Är inte alls trött fast jag har tagit grejjerna som ska få mig att sova lättare, dumt att dom inte funkar som dom ska tycker jag! Men Men, imorgon ska jag upp 10 och packa de sista innan vi rullar ut till erikslund för att sen åka hem och hämta husvagen och åka till orsa - hoppas på en bra dag.

Blir sådär 4? timmar i bil, inte så farligt men de är ju så grymt tråkigt att åka bil! Kanske kan lyckas sova nån av timmarna upp iallafall.

Har lite planer för vad som händer när jag kommer hem hit iallafall, ska en sväng till gnesta och så ska jag träffa nibban! Har inte träffat henne på super duper länge! :(
Måste ju ta och träffa clara också! Har inte träffa tanten på super länge!
Och självklart ska jag träffa Therese Bästo Petersson massor! jätte ledsen för att jag inte har hunnit träffa henne nu innan jag åker! :(
Och så ska jag och Emelie ut på ännu fler super mysiga ridturer! Dagens ridtur slog allt tror jag!

En massa kramar och pussar på mina hj<3rtan! (k) Ni är bäst!


foto: therese petesson
redigering: therese petersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0