oncontextmenu="return false"

dålig uppdatering, HEJ!

Men orkar verkligen inte sitta inne och blogga nu dom sista veckorna på sommarlovet!

Sen förra gången jag slängde upp ett inlägg har jag vart uppe i stugan med mor, far och Therese! Vi hade grymt bäst! Fiskade, åkte båt, badade (MASSOR!) och pratade. Farmor och farfar bjöd på god mat och farmor hällde i oss dryck, haha, farmor kan faktiskt vara söt ibland.
Sen när vi kom hem träffade vi Nibban, Ella och Cassandra, myys. Blev lite prat och skojj innan vi åkte hem och tittade på en halv film, bölade lite för att sen gå och lägga oss.
Igår tittade vi på film hela långa dan och på kvällen åkte jag ut och red världens finaste! Hon gick nog bättre än någonsin och jag blev överlycklig.

Idag åkte jag och Emelie ut, Emelie red Miio med min hjälp från backen. Båda tjejerna skötte sig fint! Efter det tvättade vi båda hästarna med schampo så nu glänser dom så fint där ute i hagen... Förhoppningsvis iallafall.
Nu på kvällen har jag kört lite agillity med Irma och My och pratad med en lite halvfull pojkvän, gulligt! Nu är det sådär 15,5 timmar tills vi träffas! LÄÄÄNGTAR! Fast vet inte om han räknade rätt där, som sagt han hade alkohol i kroppen... Och nej, jag kan inte räkna själv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0