oncontextmenu="return false"

dålig uppdatering under power meet, i know!

Men nu är det över, kan säga att jag aldrig hade pallat en dag till!
Har sovit 3 timmar på två dagar, har inte ätit mer än 2,5 mackor på två dagar, har druckit en massa alkohol på 2 dagar, ja men jag tror att ni börjar förstår vart jag vill komma.

Det har vart så sjukt jävla underbart, massa myyyys med bästa Kajsa Fröberg, Emelie Gylden, Björn Ahlberg, Filip kropp, Jacob Essen, Robin Hagemo, Henrik Carlsson, plus minus noll, alla andra som gjorde kvällarna underbara! Super kul att träffa Therese Petersson, Malin Thrysén och Emma Lööv, som jag inte har träffat på super länge!

Hände en hel del dom här dagarna, tycker inte att jag ska nämna nånting, haha.
Inatt landade vi hos mig tillslut, blev knappt någon sömn, så imorse var det en trött Tove Beglind, Emelie Gylden, Filip kropp och Björn Ahlberg som vaknade upp i våran källare, dagen blev mysig och snart ska jag ta och göra slut på den och krypa ner under täcket och sova igen alla sömnlösa timmar som har gått!(k)


Eftersom kameran fick stanna hemma slänger jag upp en bild från midsommar, ja jag frös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0