oncontextmenu="return false"

Det är så mycket man kan göra, borde och vill men mitt i allt ska man räcka till

Är jätte trött, ska nog gå och sova.
Har inte vart på topp idag, kroppen känns tung och viljan att göra någonting har gått vilse i den stora stora världen.
Åkte ut och "blev mänsklig igen" ute hos mina fina hästar.
Satt ute i hagen och tänkte medan solen började gå ner, verkligen jätte skönt att åka ut dit och bara gå runt och skrutta. Ingen som bryr sig om att håret är uppsatt i en slarvig toffs, att man har lera på byxorna och tröjan är alldeles för slapp. Allså bara gå runt och vara sig själv! Finns verkligen ingenting bättre!

När jag kom hem slängde jag och mamma ihop lite mat och satt oss inne vid tv:n, kör på slappa regler när pappa inte är hemma. Sen pratade jag med Björn samtidigt som vi gick ut en sväng med hundarna, riktigt mysigt, saknar honom grymt mycke fast det var två dagar sen jag var hos honom. Men snart är det söndag och vi träffas igen!

Med det här snurriga inlägget säger jag godnatt!♥♥

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0