oncontextmenu="return false"

det finns en värld av långa nätter

och i den världen befann jag mig i inatt...

Går runt här i dimman, försöker städa men hittar inte kläderna som ligger på golvet, de ligger för långt bort för att jag ska kunna se.
Vilken pissnatt det har vart, klockan halv 6 imorse gick jag upp och drack vatten för sista gången. Vaknade klockan 11 i världens dimma. När ska jag få en att med ordentlig sömn? Var 4 år sedan jag somnade när jag la huvudet på kudden, för länge sen för att jag ska kunna minnas hur underbart det är.

Jag och Emelie ska snart ut och rida, hon får låna min fina Chasmir och jag ride min fina Miio, bara en lång tur ut i ingenstans, precis vad jag behöver.

 
Idag skulle morfar vara stolt när JOHN DEERE t-shirten är på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0