oncontextmenu="return false"

emelie och tove på nya äventyr!

Ont i rumpan efter att ha cyklat två mil med Emelie, haha, galet! Cyklade upp till hästarna och mös en massa. Miio är pigg och glad igen, lite snorig men inte alls farligt och nästan all hosta är borta så imorgon är det dags för en lite skritt på grusvägen! Chasmir däremot verkar väldigt nedstämd, ska ta ner henne och borsta igenom tjejen imorgon och gosa en bra stund. Mina hjärtan♥

Efter att vi hade vart på bete cyklade vi upp till stallet för att hämta mitt bruna träns och longerlinan så att vi kan variera träningen yttligare. Efter det cyklade vi ut mot lagårn - tuna folk vet vad jag snackar om.

När vi kom hem blev det julafton! Hihi, min nya sadel var levererad, visste att jag eventuellt skulle få en ny sadel och idag kom den! Lycka! Så nu ska ska jag sitta skön och framför allt bra. Och den är helt anpassad efter mig, sköönt! Så nu kan inte vem som helst rida runt i min sadel, fast min rumpa är fortfarande för liten :( Jag som tycker att jag har fått världens röv, men tydligen inte tillräckligt - men men, är van vid att "halka" runt i sadeln ;)

Och imorgon ska jag spendera pengar! Uhh, inte okej. Men ett par nya stövlar är ett måste - tyvärr. Och ett par nya ridbyxor skulle inte heller sitta fel, gråter inombords...
HÖÖKS är morgondagens planer, ska prova sadeln också och sen på kvällen ska jag troligen busa med Emelie, myyys!


busbild!
slänger upp dagens bilder imorgon om det blev några bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0