oncontextmenu="return false"

ensam är stark

Ändå är jag så svag utan dig
Idag blev jag uppdragen runt 10, super härligt. Åkte ut till hästarna och fixade lite, tittade lite på Tilly som inte vill som ägarna vill, tråkigt. Hoppas på att det ska släppa när hon känner sig trygg med dem, allting är ju fortfarande relativt nytt.

När jag kom hem så ringde Björn som vanligt, hihi. Pratade med honom samtidigt som jag lyckades ha sönder tadställningen, onödigt! Så fick en akuttid tills på fredag, fun. Nu funderar jag på att slänga ihop lite wokade grönsaker, kycklig och nudlar till det, vore kanske inte helt fel. Har inte ätit nån frukst än så kanske är på tiden att ta och göra lite frukost/lunch.

Var super fint väder förut men nu är det grått och tråkigt, skulle behöva fixa mitt rum, vill möblera om igen. Fast först måste jag städa, suck. Det tråkiga med fasta möbler är att man inte kan ändra speciellt mycket sen. Men jaja, vore skönt att flytta sängen iallafall, får se.
Ska åka ut och skritta Miio lite, hon hade inte lika mycket slem i näsan idag och hostade bara lite så lite rörelse är nog bara bra. Funderar på att borsa igenom Chasmir, hon ser så ledsen ut och det gör ont i hjärtat!
Mina fin flickor♥

Då skulle jag kunna fota lite också, det blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0