oncontextmenu="return false"

hejhoppgummisnopp

blev en dag med mycket äventyr, hahah!
Först var jag ut till tandläkarn, kom nästan inte fram i allt regn! Var verkligen vatten överallt, men fram kom vi och bilen blev ren, haha. Hos tandläkarn var det strömavbrott men eftersom dom bara skulle sätta i tråden som hade släppt kunde dem fxat ändå, skönt. När jag kom hem var jag still en stund innnan jag åkte ut och jobbade med hästarna vilket gjorde att jag fik jaga häst i sådär 40 minuter... Att Chasmir alltid måste bråka på ett eller annat sätt, förstår inte... Miio där emot gick klockrent idag! Inga protester där inte, förutom att jag höll på att åka i backen på slutet men det räknas inte.
Var en utav hönorna som flaxade precis när vi gick förbi, Miio blev skrämd och hoppade åt sidan. Jag blev lika skrämd men lyckades hänga med iallafall utan att flyga.

Nu ska jag ta en dusch och sen kanske jag ska träffa bästa therese, om jag får tag på henne... Alltid lika omöjligt! Ungen behöver lära sig ta med mobilen.punkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0