oncontextmenu="return false"

hur trött kan man bli?

Har sovit grymt mycket idag men ändå är jag lika trött. Kroppen skakar och febern går upp och ner, suck.

Har vart ute och gått en sväng med mamma och hundarna nu när det blev lite svalare, grymt skönt. Borde egentligen hålla mig lugn men ja, det var just det. Har pratat med Björn ett tag också, insåg hur mycket jag saknar honom och allt annat öknafolk som jag inte har träffat på super länge! Men nästa vecka blir det ändring på´t! :)

Tog precis bort lösnaglarna, frågan är hur jag ska få bort limmet som sitter på mina riktiga naglar! Är inte sådär jättesnyggt och jag vill ha på nagellack, känner mig så äcklig med ofixade naglar *suck*
(Dagens ilandsproblem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0