oncontextmenu="return false"

jävla svin!

Nu när jag skulle cykla hem satt jag och tänkte på vildsvin, har träffat på några när jag har åkt moppe förut.
Och ni vet, när man tänker på nånting tror man att man ser det, speciellt när det är lite halvmörkt och svårt att se.
Såg säkert 20 vildsvin som egentligen bara var buskar, så kopplar helt bort det där med svinen och lyssnar på musik, sjunger lite för mig själv för att inte tänka på djuren som finns i skogen och ute på åkrarna.

När jag cyklar förbi dungen ser jag två stenar på åkern, inser att det inte är några stenar utan vildsvin. Får såklar panik, vet att dom springer fort, sjukt fort, ungefär sådär 50km/h. Vet inte vad jag ska göra så trampar på så fort jag kan! Tittar bakåt, svinen drar upp på vägen och springer i full fart efter mig! Får sån sjuk panik, tänker bara på att om dom kommer ifatt mig kommer de verkligen ha ihjäl mig.
Trapar på så in i helvete, hjärnan gick verkligen på högvarv och adrenalinet bara pumpa runt i kroppen! Hann tänka säkert 100 gånger att dem kommer ha ihjäl mig, jag kommer aldrig orka hålla det här tempot hela vägen!

Tillslut kommer jag fram till en liten gård där de har 2 hästar, närj ag trampar på i full panik med två galna grisar bakom mig hör jag att deras hund är ute och börjar skälla! Tittar bakåt, grisarna saktar ner, tittar bakt igen och hör hundarna bli helt galna, då vänder grisarna ut på åkern.
Jag trampade på en bra bit till innan jag vågad sakta ner. Lovar att hela kroppe skakade av allt adrenalin som bara pumpade på!

dem var minst 1 meter höga och riktigt biffiga.
Kan lova att jag inte tänker cykla där nå mer!


Jag överlevde iallafall, skön. Nu ska jag ta en dusch och sen ska ja krypa ner i sängen och föröka sova.

Kommentarer
Postat av: MALLE

MAJ GARD TOVELITO!!!!!! PANIIIIIIIIIK! Haha, ååh, du & jag, en moppe+svinen=sant, right?;) haha, fan asså...vikka' minnen ;)

2011-07-04 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0