oncontextmenu="return false"

lite lätt beslutsångest

Ska som sagt till HÖÖKS idag, skulle verkligen behöva ett par nya ridstövlar, har hittat två par men har nästan bestämt mig för ett utav dem. Det jag tvekar över är hur dem sitter upptill mot knät, eftersom jag har storlek 37 kommer de troligen vara för korta vilket inte är snyggt...Då kommer jag behöva ungefär storlek 40 vilket inte kommer funka eftersom jag inte kommer kunna rida i ett så par stora stövlar.
Men ska iallafall åka och titta så får vi väl se.

Läderridstövel Massolin CRW®  1899:-


Här är de svarta ridstövlarna jag är sugen på med snörning hela vägen upp.


Ridstövel Veneto CRW®    1799:-

Har tittat på de här eftersom jag har en brun sadel så skulle de kunna vara snyggt men det är lättare med svart eftersom de passar till allting, men ska prova båda!


Behöver nya ridbyxor också så funderar på ett par knäörstärkta och ett par helskodda.


Ridbyxa Comfort CRW®     329:-


Ridbyxa Helskodd Vogue CRW®   599:-



Får väl se vad som följer med hem efter dagens shoppingrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0