oncontextmenu="return false"

ni får ha förståelse för den sugiga uppdateringen!

Har ju faktiskt vart hos den bästa i gnesta igår och idag, underbart!
Vi har åkt en massa traktor, moppe, träffat hans kompisar och lite folk från ökna, fisken, grodan och didrik - trvlans. Åkt ner och badat hundarna, tappat bort en hund på vägen, träffat "mormor och morfar" och bara myyyst galet!

Eftersom kameran fick stanna hemma har jag inga bilder att bjussa på - tyvärr.
Men i morgon ska antagligen jag och Emelie fota, eller iallafall busa lite och troligen följer kameran med! Nu ska jag försöka sova, känns inte alls bra att vara ensam! Har haft honom vid min sida hela tiden... Ååh, den grabben får mig att sväva på moln - jag mår så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: clara

JAG ÄR SÅ GLAD FÖR ERAN SKULL! :D:D<3<3<3

2011-07-25 @ 20:30:39
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0