oncontextmenu="return false"

Nu är vi äntligen framme i orsa! Mamma och...

foto0321 (MMS)

Nu är vi äntligen framme i orsa! Mamma och pappa slänger upp förtältet medan jag sitter i bilen, haha. Är grymt kallt här, typ sådär 17grader, vinter ju. Nej men hoppas på att de blir varmare imorgon så att man kan sola och bli brun! Typ asnice, hihi. Tydligen är de jätte långgrunt så om de inte är jätte varmt lär ju inte jag bada, lixom jättejobbigt när man inte kan hoppa i på en gång utan måste plågas i hundra meter. Äsch, bada är faltiskt ett måste fast de är kallt;) Har iallafall lite att läsa den här semester, om jag kunde drömma, när jag hör din röst och ljudet av ditt hjärta - så om de vore dåligt väder överlever jag iallafall;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0