oncontextmenu="return false"

super trött brud som saknar att ha honom vid sin sida

Öhh, är verkligen jätte trött och lagom efterbliven! Har pratat med den bästa av dom bästa hela kvällen, verkligen jätte myysigt! Men eftersom han är duktig och jobbar så skulle han sova, hade tänkt sova tidigt jag också men så gick ju det... hah.


Var ut till hästarna, tror att det blev lite för länge för fick såna där tankar man egentligen inte får ha. Men det var på något sätt ändå skönt att kunna tänka på det utan att det "skadade".
Miio gick super, red ner till forsby och tränade på att gå över bron där det forsar en massa vatten vilket hon tycker är riktigt läskigt men idag skötte hon det perfekt! Gick över två gånger utan problem och sen skrittade vi tillbaka till betet, hon var lite smådum när det kom bilar och kastade sig åt alla håll och kanter men på slutet gick det fint. Skönt.
Tog med tränset och longerlinan upp till hagen och hämtade Chasmir, eftersom hon har dragit så vill jag inte ha henne i bara grimma, har erfarenhet av hur ont det gör när hon inte vill mer. Och så tänkte jag att om jag tar longerlinan kan jag borsta svansen utan några problem, annars blir det så kort och jag når inte lika bra.
Innan jag började borsta så lät jag henne springa lite i båda varven, tror att hon behövde det för hon kom mig närmre efteråt - tror att det beror på att hon måste bli stimulerad. Sen la jag longerlinan över hennes rygg och så låg den lös på marken, hon kunde alltså inte trampa på linan och om hon skulle springa åt något håll kunde jag lätt få tag på linan. Var verkligen jätte skönt att hon bara stog där utan några som helst problem!

Mina flickor är verkligen dom bästa!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0