oncontextmenu="return false"

tidiga mornar är inget för en morgontrött chey!

Sitter i köket och petar lite på mackan, är så sjukt trött! Orkar inte ens äta, så grymt trött! Kommer somna sittandes.

Men jaja, sista dagen på ett tag så är bara att ta sig upp och ut. Ska vara där ute om sådär 20 minuter. Tråkigt väder, grått och mulet, ingenting som gör en piggare, iallafall inte mig.
Hoppas det inte börjar regna tills jag ska cykla hem! Inte alls kul att cykla i regn. Jaja. de går nog fort bara jag kommer igång så går det nog på rutin, det brukar det göra. Skulle kunna göra det här i sömnen, haha. Och sen när jag kommer hem är det mer än okej att gå och sova!

Nu måste jag fixxa dt sista innan det är dags att rulla, kyss (k)
Blev ett knasigt inlägg, men är dödstrött!


Bjuder på en gammal bild,
för idag fastnar jag inte på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0