oncontextmenu="return false"

trött i musklerna efter dagens ridpass

Jaa, va verkligen ett tag sen jag red 100% seriöst på damen. Har mest ridit dressyr på skogsvägen vilket innebär att det blir lite bus på köpet.
Idag red jag ner på "ängen" bakom ladugården och red på en volt. Hästen var super pigg verkligen och blev en hel del hopp och skutt hit och dit, hon stod på bakbenen ett tag och för att hon inte ville osm jag ville, knashäst!♥ Tillslut fick vi till en jätte fin galopp åt båda hållen och då kom traven riktigt fint och när jag fick henne dit jag ville avslutade vi med en skrittur.

Nu ska jag fixxa sallad och vänta på att Ulrika och barnen kommer hit, trevligt värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0