oncontextmenu="return false"

är det nu man ska gå och dö i sängen ett tag?

Hjälp vad trött jag blev!
Joggade min finaste idag! Körde 4km trav utan stigbyglar, tror faktiskt att mina magmuskler finns dolda nånstans! Fast ljuder om jag säger att det inte va jobbigt, för det var det.
Till en början hittade jag inte alls takten, tempot blev ojämt och jag satt mer som en groda. Men efter ett tag hittade jag verkligen takten och det flöt på! Kunde släppa efter i handen och hon gick i världens form med världens flyt i traven på nästintill långa tyglar, behövde bara hålla i dem så de inte flaxade.
Fick verkligen det där pirret i magen när allt är sådär underbart!

Fick jobba lite också, Matti kom ut och skodde Manke som hade tappat en baksko. Stog och pratade och lite sådär, trevligt! Sen fixxade jag lite där uppe innan det blev dags att rulla hem för dagen.
Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket brevid vovven, myys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0