oncontextmenu="return false"

busmys med emelie!

Eftersom vi båda två va sådär lagom pigga slängde vi på män som hatar kvinnor. Emelie va inne i filmen medan jag låg och halvsov i min underbart sköna säng! Hittade en sån där perfekt plats och en perfekt sovställning, då hoppar ungen på mig och börjar härja om att jag absolut inte fick sova! 95:or är värdelösa (k)

Efter filmen tog vi tag i min kladdkaka som skulle bakas till imorgon. Tror den blev okej fast vi failade totalt med glasyren... Men äsch, den smakar nog mums... hah...

Nu ska jag tagga tills imorgon med lite skönhetssömn, ska upp klockan 7 så är lika bra att hoppa i säng bums. Fast kommer aldrig kunna somna  så slänger på en värdelös film så går det nog lättare.


Säger godnatt med en blond osminkad cambild (k)


Kommentarer
Postat av: Vilja

Sv; ska göra en utvärdering sen, men rekommenderar helt klart att skaffa ett sådant! Man får kombinera sina egna färger och beställa från naturhunden.se, inte särskilt dyrt heller och grymt snabb leverans! :)

2011-06-24 @ 00:45:22
URL: http://kalvgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0