oncontextmenu="return false"

fint väder, dålig uppdatering

Igår låg jag ute och solade hela långa dan! Tog årets första dopp och lite sådär :)

Runt tjugo i fem åkte jag och Emelie ut till nya betet och red ut en sväng på Miio och Chasmir, gick riktigt bra förutom att båda två va jätte seg, men dom har stått en dag och bara ätit så de är inte så jätte konstigt.

När vi kom hem duschade vi och sen träffades vi på "mitten" innan vi vandrade hem till mig och tittade på film. När vi var klara med det gjorde vi tuna osäkert - ha ha ha. Gungade och pratade en masssa innan vi rullade hem igen.

AJ! Min rumpa, det var länge sen jag kände sån här smärta! - citerat av Emelie Gylden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0