oncontextmenu="return false"

godmorgon!

Har vart vaken sen halv nio ungefär. Har så grymt ont i ryggen så kan inte sova. Det gör lixom ont hur jag än går, om jag står, siter eller ligger, tror att jag går och dör nånstans ett tag och kommer fram när det går över.

Skulle ha följt med Evelina, min instruktör, hon tävlar idag. Men eftersom hennes första start gick halv 9 och hennes andra start gick kvart i 6 kände jag att jag inte orkar. Inte speciellt kul att vara ute när det är sånt här väder, usch. Plus att då skulle vi inte vara hemma förän 7 - 8, och vara borta över 12 timmar, njaaa.... Vet inte riktigt det jag.
Så ska väl ut och skritta Miio lite sen efersom hon lär vara stel efter gårdagen.

Och igår insåg jag att det är midsommar på fredag... SJUK! Trodde ju att de är nån vecka kvar tills dess, men inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0