oncontextmenu="return false"

Godmorgon!

Kör på en otroligt rolig rubrik!
Klockan stog på 6 imors, hade tänkt ta en springtur, när klockan ringde hoppade jag upp ur sängen. Gick ut i köket och drack vatten, kände hur grymt ont i ryggen jag hade. Suckar, går in i mitt rum och kryper ner under täcket.
Kan verkligen inte springa när jag har ont i ryggen, det funkar bara inte.

Vaknade istället runt fem i elva, andra dagen jag vaknar av världens dröm. Blir så grymt förvirrad så att jag vaknar och sen kan jag inte somna om för att jag bara ligger och tänker på det. Blir så grymt trött på att aldrig få vakna på ett trevlig sätt!

Men jaja, hoppas på att jag hinner träffa chasmir! Och så ska jag ta tag i städningen igen, vill ha de sådär rent och fräscht!


Min finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0