oncontextmenu="return false"

hästarna :)

Åkte ut till stallet runt tio i fyra, insåg att jag va sen och skulle hinna springa upp med alla Miios grejjer till hagen, är en bra bit att gå, för att sen springa och hämta hästen i hagen för att efter det fixa hästen och gå ner till ridhuset, men jag fixade det på tio minuter! Duktigt hallå!

När jag fått på hästen allt var jag så sjukt lökig! Inte världens bästa dag att bokstavligen springa runt i ridbyxor men lyckades att inte dö av värmeslag iallafall, otroligt nog.

Var jätte kul att titta på när Evelina red Miio, nu är jag jätte sugen på att få ta tag i hennes utbildning igen! Har ju lagt den lite på hyllan när jag inte har vart hemma i veckorna och man kommer inte lika långt att bara rida igenom henne på helgerna, tyvärr.
Det var en tjej som red dressyr på sin häst för tränare samtidigt som Evelina red, hjälp vad jag vill komma i tävlingsform nu! Helt galet! Men bara vi kommer iång så kommer det flyta på som tidigare. Kanske ser ni oss ute på banorna i sommar ;)

Efter att Evelina hade ridit Miio gick jag tillbaka till hagen med henne, borstade av henne de värsta svetten och släppte ut henne i hagen. Är glad att det inte är jag som ska rida henne imorgon ;) Hon rullade på det dammigaste stället i hela hagen, bushästen.

Innan jag åkte hem igen red jag en sväng på Chasmir, hon kändes jätte fin idag! Hade velat känna igenom henne men eftersom min armbåge inte mår bra så funkade det inte, så hon får fyra slappa dagar innan vi kör hårda pass resten av sommarn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0