oncontextmenu="return false"

långa nätter, där ute fins en värld av långa nätter - Melissa Horn

Underbart, gick och la mig tolv igår, sista gången jag tittade på klockan var den kvart i fyra, jag älskar att kunna sova! (k)

Fram tills nu har jag faktiskt "tränat" lite. Har gjort rumplyft, armhävningar, situps, benövningar som tränar insida utsida framsida och baksida av benen. Och så ska jag snart ut på ett svettigt ridpassa med Miio. Måste verklgien komma igång med träningen på allvar och inte bara när jag känner fört....

Ikväll ska jag träffa Therese som lämnar landet och mig på lördag. Vi hade beställt fint väder så vi kunde fiska och prata på bryggen ikväll men ser inte ut som att gud ville ta emot våran bställning. skit


Snyggig bild på brudarna! Tider de där (k)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0