oncontextmenu="return false"

massa värme

Vaknade av att det inte gick att andas inne i mitt rum, haha. Va så sjukt varmt under termotäcket, kanske är dags att byta till ett "sommartäcke" istället för mitt tjocka termotäcke...
Va ingen ide att ens försöka somna om så gick ut och la mig i solen i sådär en timme. Nu sitter jag nere i källarn där det nästan är kallt och dricker bubbelvatten, ska snart ut i solen igen, hihi.

Funderar på att vara sådär snäll och söt, då kanske pappa kan flytta ner min säng hit, då kan man sova hur länge som helst utan att man behöver vakna av att det är sådär jätte varmt! Fast om han inte vill flytta ner min tunga säng får jag väl nöja mig med en madrasds på golvet, det funkar ju faktiskt det också.

Nej nu tänker itne jag sitta inne när det är sol och skönt ute! Puss på er så länge, uppdaterar nån gång när jag har tid (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0