oncontextmenu="return false"

Mysig kväll igår och en helt okej dag idag!

Igår blev det en super mysig kväll!
Blev en massa prat och skratt, halva kvällen spenderades på studsmattan så det var en halvtrött chey som kom hem, men det var det värt!

Imorse, runt halv 6? Vaknade jag av åskan, rutorna på fönstren vibrerade! Drog upp rullgardinen för att fatta vad de va som hände och då blev det helt ljust i hela rummet sen halvmörkt och så dånade åskan! Helt sjukt! Brukar tycka att det är mysigt men det är inte alls mysigt halv 6 på morgonen och man är trött som ett as och bara vill sova!
Gick iallafall upp och drack vatten och så kom pappa upp, han skulle kolla om allting var urdraget och då hade jag typ skällt ut honom för att det åskade... Man ska inte prata med mig när jag är trött...
Hade jag vart pigg hade jag tagit fram kameran, hade kunnat bli sjukt tuffa bilder men det hade jag ju inte en tankte på då. Får bli till nästa åskväder.

Idag har jag och Emelie tittat på film, fast den va jätte dålig! Inte okej, kommer inte ens ihåg vad den heter.
Efter det gick Emelie hem och åt innan vi rullade ut till hästarna!

Först red jag och Emelie ut, hon på hammarn och jag på chasmir, gick riktigt bra med damen! Hon blev super taggad på sista åkern hem men lyckades hålla henne och fick energin till att bära upp henne istället för att dra på, men fick hålla bushästen så att hon inte skulle dra om Hammarn.
Efter red jag ut barbacka på Miio, hon bråkade jätte mycket, trodde inte att jag skulle sitta kvar hela vändan men lyckades få henne riktigt trevlig på slutet. Fast jag blev jätte blöt i rumpan av Miio-svett, lite halv mys sådär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0