oncontextmenu="return false"

NU!

Nu är jag riktigt taggad på att komma igång med tränignen. Om jag ska klara av att komma igång till 100% med hästarna är det full kondition som krväs. Känner nu att orkar något mer än vad jag gör vilket inte riktigt funkar. Och så vill jag få till kroppen något, alltså inte gå ner i vikt - vågen är bara en siffra - utan bygga lite muskler. Plus att jag själv mår så mycket bättre av att träna!

Så imorgon, eller ja egentligen idag, så ska jag ta mig upp klockan sex och springa innan frukost. Funderar på att ta två varv i spåret, alltså sådär 5 km. Det behöver ju inte gå fort utan ett lugnt skönt tempo. Hoppas verkligen att mina knän håller för att hålla igång det här varje morgon. Det är så härligt skönt att få duscha och sen krypa ner i sängen igen.

Så nu ställer jag klockan på 6, det enda som kan stoppa mig är om det åskar, då har jag faktiskt inte nån större lust att springa runt där ute.


Känner mig ungefär såhär taggad nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0