oncontextmenu="return false"

ny blogg?

Hihi, är supersugen på att starta en hästblogg, tänker att då kan man ju faktiskt välja lite vad man vill läsa om. Kanske inte så roligt att läsa om hästarna om man inte alls är intresserad, bara en tanke sådär. Samtidigt måste jag börja om med ny design och allt, hmm... Får tänka över det där.

Haha, bara för de tänkte jag skriva om hästarna ;)
Blev ju sista ridturen på Chasmir idag, hon åker ikväll, min älskade! Men hon kommer få det bra där borta, hoppas på att hon kommer tillbaka men det får vi se. Samtidigt kan jag lägga all min energi på Miio om hon inte gör det, men känns så fel att välja mellan dom. Menar båda två har en stor plats i mitt hjärta och det är svårt att välja mellan dom. Men vi får se vad som händer och sker, är ändå skönt att det inte är jag som behöver ta beslutet, för kan verkligen inte välja mellan två underbara själar!
Evelina red igenom Miio, nu måste jag bara våga tuffa på mig ännu mer, har gjort enorma framsteg men måste våga tuffa till mig ännu mer. Men såg verkligen skillnaden mellan olika ridningar och ja, det är självklart vad som fungerar bäst på Miio.

Nu vet jag inte vad som händer riktigt, funderar på att kila ut med vovvarna en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0