oncontextmenu="return false"

sjukt!

Det här är bara sjukt! Har städat mitt rum, alla kläder ligger i byrån/garderoben. Allting får inte plats och ändå har jag rensat bort nästan hälften... Plus att det ligger en massa kläder i tvätten. Det här är bara sjukt.

Nu måste jag fixa resten... Ååh. Fixa kläderna var väl ungefär det som var lättast att fixa. Är grymt dammigt och grusigt. Ibland suger det att ha hundar som drar in en massa grus! Måste bädda rent också, Irma sov i min säng för nån dag sen och det är inte sådär jätte mysigt med grus i sängen...

Juste har en massa som ska packas upp också... Suck. Jaja, lika bra att göra det nu när det är tråkigt väder så äre klart sen! Skööönt.
Fast känner mig så grymt osocil just nu. Blä på´t.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0