oncontextmenu="return false"

skönt att bara få vara ibland

Blev sjukt irriterad så stängde in mig, la mig under täcket och surade till flickan som lekte med elden, sen när det bara var lite surt kvar tog jag med mig hunden ut till hästarna och red en sväng.
Nu är jag en ny människa igen ;) Haha, den bästa medicinen mot surhet är att bara åka ut och vara, spelar ingen roll hur ful man än är helt ofixad för det är ingen som ser en ute i skogen, möjligtvis en älg nånstans ;)

Nu ska jag krypa ner till luftslottet som sprängdes, måste gå upp klockan 6 imorgon för att jag har lovat att hjälpa lena, fun. Sen ska jag cykla hem, tjoho dagens motion! Sen blir det en dusch och på kvällen blir det troligen hamnen med Gylkan, myys!

Kommentarer
Postat av: clara

tröttna på vad? ;o

2011-06-28 @ 12:37:15
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0