oncontextmenu="return false"

slutkörd tjej!

Är verkligen helt slut, tar på krafterna att gå upp tidigt när man kommer i säng sent, men vafan, jag är fortfarande ung! Haha.

Har precis tagit en lång skön dusch och snart ska jag fixa ihop en sallad. Blir ingen solning för mig eftersom jag är lite små-bränd så ska nog mysa ner mig i soffan där nere och titta på film istället. Uuh, jag som vill vara ute när de är är fint väder, men det kommer väl det också.

Ikväll ska jag följa med mamma och titta på rallylydnad, är tävlig ute i sura så ska följa med som sällskap, troligen följer kameran med också, hihi.


mamma är inte sådär överdrivet bra på att fota... men man ser iaf vad det är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0