oncontextmenu="return false"

snart dags för hemfärd!

Kan inte tiden gå lite fortare?
Sitter här och "pluggar" facebook och blogg.se, fett chilliga lektioner! Kommer nog bli såhär nästa vecka också, nice! Snart är det dags för redovisningar sen får vi gå, underbart!

Har haft en jätte trevlig idrottslektion, alla var ute och spang/cyklade medan jag och Clara var inne och cyklade. När alla va tillbaka körde vi jägarboll, superkul!

Nu har vi packat, tror att jag fick med mig hela mitt rum... Brutalt! Orkar knappt bära väskan, suck... Hoppas att vi hinner mä alla bussar och tåg!
I v-ås ska jag övningsköra hem, spännande! Måste ju träna extra mycke eftersom jag ska köra från ökna till skultuna nästa vecka, bara sådär 16? mil? Kommer få kramp i benet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0