oncontextmenu="return false"

snart klart

Hjälp vad jag har städat idag! Är fortfarande inte klar, skulle behöva ta en dusch, känns som att jag har dam och massa annat äckel i håret! Men har inte hunnit bädda rent och ska springa imorgon klockan 6 så känns inte sådär jätte värt att duscha nu faktiskt. Då kan det få komma ännu mer damm på min kudde, hihi ;)

Tror faktiskt att jag ska bädda ner mig i sängen och slänga på en film, vore riktigt skönt efter typ 100 timmars städande, nej okej inte riktigt men nästan.
Om det inte är jätte fint väder imorgon ska jag iallafall städa klart, vore jätte skönt att få allting fräscht utan minsta gruskorn på golvet. Sen har jag tänkt vara duktig och städa inne i badrummet, är så grymt mycke schampo flaskor och grejjer som ska kastas och en massa saker som ligger i lådorna osv, tycker faktiskt att jag kan vara snäll och fixa iordning där. Såg att det är svart färg kvar sen jag hade mitt svarta hår på väggarna, hur får man bort hårfrg som har suttit på en vägg i över ett år...? Lär ju inte gå bort alls... Åhh, tur att vi snart ska renovera!


bara för de slänger jag upp en bild på mitt svarta fina hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0