oncontextmenu="return false"

snart stan!

Godmorgon på er!
Snart ska jag dra mig in mot stan. Ska börja måla huset på måndag så nu ska vi köpa penslar, färg och allt annat som behövs. Kommer verkligen löka sönder när jag ska stå ute i solen och måla huset, hjälp. Men jaja, kommer antagligen blib run så får väl se de så ;)

När vi kommer från stan ska jag duscha och fixa mig inför grillkväll hos min Anna och Peter, min faster och hennes man, tror det kommer bli riktigt trevligt! Hoppas på att pappa är lika snäll som igår, då är det ingen nykter tove som kommer hem ikväll ;)

Kyss på er så länge!(k)


Bjuder på en bild från efter avslutningen i nian, inann vi åkte till grönan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0